Doorgaan naar hoofdcontent

Een dag met een Gouden randje #Bloghop-team-inky-bizz: trouwen

Na weken van voorbereiding was het donderdag 30-08-2018 eindelijk de prachtige Trouwdag van Marion (Kuipers)-van Eijsden een Teamgenootje van Team Inky Bizz en Henk Kuipers.

Voor deze bijzondere gelegenheid hebben we deze extra bloghop ingelast. Je bent hier begonnen of gekomen via mijn teamgenootje Jacqueline Bobeldijk . Marion had gevraagd of we wilde meehelpen met de voorbereiding en het aankleden van de Trouwlocatie voor deze bijzondere gebeurtenis. Ze had een speciaal bord gemaakt op Pinterest waar ze voorbeelden had gepind met haar wensen voor de aankleding van de Trouwlocatie. Natuurlijk hebben we daar volmondig op "ja" gezegd, zodat zij zich op andere dingen kon richten en ze niet zelf alles hoefde te maken. Natuurlijk heeft ze ook zelf veel gemaakt....zoals bijvoorbeeld prachtige grote bloemen. We hebben met elkaar van alles gemaakt....van aankleding van mooie vaasjes tot tisseudoosjes en een Tijdcapsule voor "Mooie Wensen" voor het Bruidspaar. En natuurlijk hoort er bij zo'n speciale dag ook een Trouw-felicitatie kaartje met bijpassende enveloppe bij.
Voor mijn kaartje heb ik de prachtige set: Love what you do en de set Mooiste momenten gebruikt.
Marion is gek op bloemn en dat zie je ook vaak in haar stijl kaartjes ook terug. Dus ik dacht deze set past super bij hun trouwdag. Omdat onze Bruid alles in de kleuren Blushing Bride en Crumb Cake met Very Vanille wilde, heb ik ook mijn kaartje voor haar daarop aangepast.
Voor de ronde label heb ik eerst Shimmery White papier met een Sponge Dauber gesponsd met de kleur Blushing Bride. Hierna heb de tekst uit de set "Mooiste Momenten" gestempeld in de kleur Crumb Cake en Versamark en daarop Clear Embossing Powder gestrooid en verwarmd met de Heattool, zodat de tekst er als het ware op komt te liggen. De label heb ik daarna pas uitgestanst met de Bigshot.
Marion en ik zijn beide gelovig en hebben daardoor veel raak vlakken met elkaar, waardoor ik meteen wist....op de kaart moet ook een mooie tekst komen te staan natuurlijk. Deze tekst heb ik op internet gevonden/uitgetypt en hierna geprint op Very Vanille Cardstock. Vond dat deze tekst ook erg mooi paste bij het Bruidspaar.

Voor de aankleding had ik de opdracht om meerdere Tisseu-dozen te maken, want tja op zo'n dag zullen er altijd veel Tranen van Vreugde vloeien en dan is het natuurlijk handig als je zo ergens een zakdoekje kan pakken ipv dat je deze ergens onderuit je tas vandaan moet graaien.
Het Labeltje aan het vaasje heeft Jacqueline gemaakt...wat waren deze mooi zeg!!

Het was veel passen en meten om de tissue dozen mooi bekleed te krijgen....1 originele tissue doos (van Kleenex) heb ik zelfs gewoon maar uit elkaar gehaald. Dat leek mij toch het handigst uiteindelijk. Over het resultaat was ik zelf erg tevreden...mijn teamgenootjes begreep ik ook, want ze wilden maar al te graag aan het einde van de dag er ook 1 mee naar huis nemen ;)

Natuurlijk hadden mijn andere teamgenootjes ook van alles voorbereid en had onze Up Annette Ellias de leiding genomen, omdat ze ook intensief contact had met het Bruidspaar over wat ze precies wilde en waar en was ze ook op de Trouwlocatie wezen kijken. Ze had dus ook een soort plattegrond gemaakt. Dus ben je ook benieuwd naar haar invulling van de voorbereiding en haar trouw-felicitatie kaartje hop dan snel naar haar verder door op haar naam te klikken.

Hier vind je nog andere teamgenootjes die meedoen aan onze Bloghop, ook degene die er niet bij waren....maar wel een prachtig kaartje hebben gemaakt:

Ariana de Groot (hier ben je nu)
Annette
Anke Tool
Yolande Greve
Monique Bos
Jacqueline Bobeldijk



Impressie van deze bijzondere Trouwdag
Ik hoop dat je net zo geniet van deze bloghop, als dat wij op deze dag hebben gedaan een nog steeds van aan het nagenieten zijn.

Liefs Ariana



Reacties

Populaire posts van deze blog

Leuke traktaties voor de Juffen en de Meesters

Wat een leuke en geinige set is de Playful Pals stempelset van Stampin'Up toch.... Amy had deze toen de voorjaarscatalogus uitkwam meteen uitgezocht... Mama...die vind ik leuk, met die set wil ik graag cadeautjes maken om uit te kunnen delen met mijn verjaardag in de klas.  Tja...wat doe je dan als moeder?? Luisteren naar je kind natuurlijk, want de Stampin'Up producten zijn dus zeker niet alleen voor Volwassenen. Maar ook zeer geschikt om met kinderen lekker saampjes te knutselen. Zo gezegd zo gedaan!!! Afgelopen maand heb ik hem dan besteld, zodat we op tijd waren voor haar verjaardag om alles af te hebben. Want tja 26 kinderen...Poehee...wat een klus, maar wel een hele leuke klus. Meer hierover zal ik mijn volgende blog schrijven. Maar ja...uitdeelcadeautjes voor de Kids...en de leraren dan?? Ook die worden natuurlijk getrakteerd met wat lekkers, want bij Amy op school is het de gewoonte dat ze langs de meesters en juffen van alle groepen gaan met een prachtige ver

Een "Kikker" kadootje voor een jarige job #inspiratieopzondag #Sale-A-Bration2019

Hai lieve bezoekers van mijn blog,  Het is weer eens tijd voor inspiratie met de geweldige Sale-A-Bration items die op dit moment tot eind maart nog verkrijgbaar zijn bij een minimale order van €60,- Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset "So Hoppy Together", dit is een Level 1 item, klik hier voor meer informatie over de Sale-A-Bration. Dus bij een minimale order van €60,- kan je deze al in je bezit krijgen. Het is een stempelset in de geweldige nieuwe Cling vorm, dus een stempelset welke clear is, maar welke nu ook met de stickers erop blijft plakken aan je Clearblocks. Wat ik zo leuk vind is dat je deze set voor verschillende gelegenheden kan gebruiken en voor alle Leeftijden geschikt is. Dit kadootje was dan voor een prachtig 4 jarig jongetje, welke er super blij mee was. Ik heb er dit keer een leuke snoepverpakking van gemaakt...met jawel de bekende snoepkikkertjes (Wie is hier nou niet dol op -)..inclusief een Giftcard, zodat de jarige zelf ook nog een kado

Team Inky Bizz Mini-Blog-Hop-Ariana's-Keuze:Bloemen

Hai hai iedereen, welkom op mijn blog.  Je bent hier gestart of gekomen via mijn teamgenootje Jacqueline .  Dit keer was het mijn beurt om een onderwerp te kiezen voor onze maandelijkse Blog Hop van Team Inky Bizz.  Ik ben dol op Bloemen (maar ja wie niet eigenlijk) 😉, dus een onderwerp kiezen was voor mij niet zo moeilijk. Wel is het een uitdaging geworden om een kaart te maken die ook nog eens passend is bij het aankomende seizoen: de Herfst. Ik ben namelijk nooit zo van de wat donkere kleuren zoals jullie misschien in eerdere blogposten van mij hebben gemerkt. Voor mijn kaart heb ik de veelzijdige stempelset: Pop of Petal gekozen met de bijhorende pons om de bloemen makkelijk uit te ponsen. De bloemen heb ik eerst gestempeld op Shimmery White Cardstock en daarna ingekleurd met een aqua painter. Voor het inkleuren heb ik de kleuren Calipso Coral, Cajun Craze en Blackberry Bliss gebruikt. Iedere keer voorzichtig een laagje. In de aqua painter doe ik ook altijd heel weinig