Doorgaan naar hoofdcontent

Leuke traktaties voor de Juffen en de Meesters

Wat een leuke en geinige set is de Playful Pals stempelset van Stampin'Up toch....
Amy had deze toen de voorjaarscatalogus uitkwam meteen uitgezocht...
Mama...die vind ik leuk, met die set wil ik graag cadeautjes maken om uit te kunnen delen met mijn verjaardag in de klas. 
Tja...wat doe je dan als moeder?? Luisteren naar je kind natuurlijk, want de Stampin'Up producten zijn dus zeker niet alleen voor Volwassenen. Maar ook zeer geschikt om met kinderen lekker saampjes te knutselen.

Zo gezegd zo gedaan!!! Afgelopen maand heb ik hem dan besteld, zodat we op tijd waren voor haar verjaardag om alles af te hebben. Want tja 26 kinderen...Poehee...wat een klus, maar wel een hele leuke klus. Meer hierover zal ik mijn volgende blog schrijven.


Maar ja...uitdeelcadeautjes voor de Kids...en de leraren dan??

Ook die worden natuurlijk getrakteerd met wat lekkers, want bij Amy op school is het de gewoonte dat ze langs de meesters en juffen van alle groepen gaan met een prachtige verjaardagskaart (die ze samen hebben uitgezocht met hun eigen Juf of Meester) en waar elke Juf of Meester dan wat opschrijft. Erg leuk als herinnering voor later.

Maar wat moest ik nu toch weer eens verzinnen, wilde toch ook iets doen met deze geinige stempelset. En hiermee dus ook voor mijn blog de mogelijkheden laten zien van deze set.

Ik had wel al het idee om iets van een verpakte koek of zo te doen met een theezakje en een lekkere oploskoffie zoals Cappuccino of Latte Machiatto en dan in zo'n bruin kraftzakje te doen.
En dan iets van een Label erop, maar wat voor diertje zou ik nu toch eens pakken en welke stempels moet ik daarvoor dan combineren. 

Na wat verschillende mogelijkheden te proberen kwam ik bij deze leuke verstrooide mol uit. Die bril...geweldig...moest meteen denken aan zo'n verstrooide professor die altijd zijn spullen uit zijn handen laat vallen en zijn bril ook scheef op zijn neus heeft zitten en waardoor het lijkt alsof deze iet wat scheel kijkt. 




Even voor de duidelijkheid zo zie ik de leerkrachten bij Amy op school niet hoor!!! Laat dat maar even duidelijk zijn. Ik durf me anders volgende week ook niet meer op school te vertonen ;))


Vandaag was het dan zover...Amy wilde graag vandaag uitdelen met een logische kinder redenering...

Mama..bij Juf Irma heb ik al eens bij uitgedeeld (in groep 2), maar bij Juf Jopie nog niet. Dus ik wil niet op mijn verjaardag zelf trakteren. Nou prima hoor Meis, het is jouw feestje!!

Ik hoop dat de docenten het in ieder geval leuk vonden. Stiekem hoop ik dat er 1 overblijft...ik weet namelijk nog wel een heel speciaal persoon die een bril draagt waar Amy dol op is (trouwens alle kinderen uit Amy haar klas) en waar ik het ontzettend leuk zou vinden als wij er daar nog 1 langs kunnen brengen met Amy samen ;))


Veel Liefs, Ariana



In mijn volgende post zal ik uitweiden over de uitdeel-traktaties van Amy aan haar klasgenootjes en natuurlijk het eindresultaat laten zien. Hier wel alvast een Sneakpeek:




p.s. vergeet niet als je deze set ook graag in je bezit wil hebben...het is nog steeds Sale-A-Bration tijd bij Stampin'Up!! Dus nog steeds geld bij ieder 60 euro aan bestelde producten dat je een Cadeau uit mag zoeken uit de Sale-A-Bration folder!!!!

Aankomende maandagavond doe ik nog weer een bestelling de deur uit, wil je iets mee bestellen laat het me dan even weten via de mail of bel me!



Reacties

  1. Wat een supergezellige blogpost Ariana! Wat zullen de leerkrachten blij zijn met hun "kadootje"
    Echt een feestelijke traktatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk gemaakt en geschreven Ariana..zeker weten dat Amy hiermee succes heeft op school.
    Knuffel yo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. theses are adorable! no doubt they will love them!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee voor een traktatie! Het ziet er ook erg feestelijk uit!
    Groetjes Minke.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Team Inky Bizz Mini-Blog-Hop-Ariana's-Keuze:Bloemen

Hai hai iedereen, welkom op mijn blog.  Je bent hier gestart of gekomen via mijn teamgenootje Jacqueline .  Dit keer was het mijn beurt om een onderwerp te kiezen voor onze maandelijkse Blog Hop van Team Inky Bizz.  Ik ben dol op Bloemen (maar ja wie niet eigenlijk) 😉, dus een onderwerp kiezen was voor mij niet zo moeilijk. Wel is het een uitdaging geworden om een kaart te maken die ook nog eens passend is bij het aankomende seizoen: de Herfst. Ik ben namelijk nooit zo van de wat donkere kleuren zoals jullie misschien in eerdere blogposten van mij hebben gemerkt. Voor mijn kaart heb ik de veelzijdige stempelset: Pop of Petal gekozen met de bijhorende pons om de bloemen makkelijk uit te ponsen. De bloemen heb ik eerst gestempeld op Shimmery White Cardstock en daarna ingekleurd met een aqua painter. Voor het inkleuren heb ik de kleuren Calipso Coral, Cajun Craze en Blackberry Bliss gebruikt. Iedere keer voorzichtig een laagje. In de aqua painter doe ik ook altijd heel weinig

Een "Kikker" kadootje voor een jarige job #inspiratieopzondag #Sale-A-Bration2019

Hai lieve bezoekers van mijn blog,  Het is weer eens tijd voor inspiratie met de geweldige Sale-A-Bration items die op dit moment tot eind maart nog verkrijgbaar zijn bij een minimale order van €60,- Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset "So Hoppy Together", dit is een Level 1 item, klik hier voor meer informatie over de Sale-A-Bration. Dus bij een minimale order van €60,- kan je deze al in je bezit krijgen. Het is een stempelset in de geweldige nieuwe Cling vorm, dus een stempelset welke clear is, maar welke nu ook met de stickers erop blijft plakken aan je Clearblocks. Wat ik zo leuk vind is dat je deze set voor verschillende gelegenheden kan gebruiken en voor alle Leeftijden geschikt is. Dit kadootje was dan voor een prachtig 4 jarig jongetje, welke er super blij mee was. Ik heb er dit keer een leuke snoepverpakking van gemaakt...met jawel de bekende snoepkikkertjes (Wie is hier nou niet dol op -)..inclusief een Giftcard, zodat de jarige zelf ook nog een kado