Doorgaan naar hoofdcontent

Mijn Time-Out en Swaps voor Demodag 2019


Hoi Allemaal,

Het is alweer heel lang gelden dat ik hier wat op mijn Blog heb geplaatst.

Door persoonlijke omstandigheden heb ik mijn Blog laten versloffen en heb ik afgelopen Mei de moeilijke beslissing genomen om te stoppen als Demonstratrice van Stampin' Up.

Toen ik alles weer persoonlijk op orde had en vakantie had gehad, begon het toch weer te kriebelen.

Ik mistte de contacten die ik had gekregen via Stampin' Up, de gezellige bijeenkomsten met andere Demonstratrices en het feit dat ik niet meer zelf producten kon bestellen maar dit bij een andere Demonstratrice zou moeten doen. Dus ben ik in Augustus toen er een ontzettend leuke aanbieding was weer ingestapt.


In de tussentijd heb ik zeker qua Creativiteit niet stilgezeten.

Sinds afgelopen April geef ik regelmatig Workshops bij ons hier in het Dorpshuis in Asperen, zo'n 1 a 2 maal per maand en op verzoek heb ik laatst ook inhoud gegeven aan een kinderfeestje.
Hier zal ik later in een andere post iets meer over vertellen.

Over mijn Workshops heb ik wel het een en ander gepost op mijn Facebook pagina Ariana Arts and Crafts. Dus neem anders hier ook even een kijken.

Maar nu over naar mijn Swaps 


Deze Swaps heb ik gemaakt voor de 60 Demo's die ook aanwezig waren op deze goed verzorgde Demodag afgelopen zaterdag 9 November in het van der Valk Hotel in Arnhem. Georganiseerd door Hélène den Breejen en haar dochter Kaylee van Es. 

Het was een pittig werkje, maar ontzettend leuk om te maken.
Ik heb voor mijn Swaps de Stempelset Parcels & Petals gebruikt.



Ik ben begonnen met Stempelen van de Bloemen uit deze set in de In Color kleur Purple Posy en het blaadje in de kleur Soft Sea Foam van de serie Subtles op een A4 vel van Whisper White
Dit heb ik willekeurig gedaan en op meerdere vellen, daar ik er aardig wat nodig had om 60 Swaps te kunnen maken.
Hierna heb ik ze gesneden op 21 x 5,7 cm (8,3" x 2 1/4")
Ik kon ongeveer 5 stroken halen uit 1 vel Whisper White


De stroken heb ik eerst aan 1 kant rond gemaakt met de Detailed Trio Punch en daarna langs alle zijkanten met een Dauber beïnkt in de kleur Rococo Rose. Zo kwamen de gestempelde bloemen en blaadjes meer omhoog/zichtbaarder.

De strookjes heb ik hierna gerild (vouwlijn gemaakt) beginnend vanaf de rechte kant (dus die niet vanaf de kant die rond gemaakt is) op: 9 cm / 9,8 cm / 10,7 cm en 19,8 cm
Je vouwt hem zoals op onderstaande Foto:


Verder heb ik groene strookjes in de kleur Pretty Peacock gesneden van 17,5 x 2 cm. Deze dient als Bellyband en hier komt ook de label op.
Ook deze heb ik weer gerild, maar dan op 5 cm / 6,5 cm / 12,5 cm en 14 cm

Voor de label heb ik het kleinste rondje gebruikt uit de set Swirly Frames en deze in de kleur Rococo Rose gestempeld, zodat dit weer terug kwam en 1 geheel werd. In het midden hiervan heb ik een tekst uit de Parcels & Petals set gebruikt en in de kleur Pretty Peacock gestempeld. Het rondje heb ik uiteindelijk uitgeponst met de 1-3/8" pons. En als finishing touch heb ik er nog een Rhinestone bijgeplakt. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van de super handige Take Your Pick tool.


De kleine blaadjes van Vellum heb ik uitgeponsd met de Leaf Punch. De andere blaadjes heb ik uitgeponst met de Sprig Punch in de kleuren cardstock Soft Sea Foam en Champagne Foil Sheets.
Beide ponsen gebruik ik regelmatig. Ik vind ze zo handig om snel even wat extra accenten uit te kunnen ponsen....soms doe ik hele vellen te gelijk als ik s'avonds voor de TV zit en dan in verschillende kleuren die ik dan in een zakje bewaar. Deze waardevolle tip kreeg ik van mijn Up-line en goede vriendin Yolande Greve-Nijssen.


Toen ik alle onderdelen had gemaakt ben ik begonnen met het in elkaar zetten van mijn Swaps. En als afwerking heb ik aan de bovenkant een gaatje geponst (met een crop-a-dile) en hier heb ik Polka Dot Tulle Ribbon doorheen gestrikt. Als lekkers had ik kleine chocolaatjes er tussen gedaan zoals bijvoorbeeld Mini Marsjes en Twix-jes.

Ik kreeg erg leuke reacties met het ruilen..En uitdelen van mijn Swaps. Niet iedereen had de tijd namelijk om 60 Swaps te maken, omdat ook deze week On Stage in Duitsland is met Demo's uit de hele wereld en zij liever hier de Swaps voor maakte. En dat is een keuze die iedereen voor zichzelf mag maken.

Ik hoop dat je mijn Blog niet te langdradig vond en je snel weer komt kijken. 

Liefs Ariana

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Leuke traktaties voor de Juffen en de Meesters

Wat een leuke en geinige set is de Playful Pals stempelset van Stampin'Up toch.... Amy had deze toen de voorjaarscatalogus uitkwam meteen uitgezocht... Mama...die vind ik leuk, met die set wil ik graag cadeautjes maken om uit te kunnen delen met mijn verjaardag in de klas.  Tja...wat doe je dan als moeder?? Luisteren naar je kind natuurlijk, want de Stampin'Up producten zijn dus zeker niet alleen voor Volwassenen. Maar ook zeer geschikt om met kinderen lekker saampjes te knutselen. Zo gezegd zo gedaan!!! Afgelopen maand heb ik hem dan besteld, zodat we op tijd waren voor haar verjaardag om alles af te hebben. Want tja 26 kinderen...Poehee...wat een klus, maar wel een hele leuke klus. Meer hierover zal ik mijn volgende blog schrijven. Maar ja...uitdeelcadeautjes voor de Kids...en de leraren dan?? Ook die worden natuurlijk getrakteerd met wat lekkers, want bij Amy op school is het de gewoonte dat ze langs de meesters en juffen van alle groepen gaan met een prachtige ver

Een "Kikker" kadootje voor een jarige job #inspiratieopzondag #Sale-A-Bration2019

Hai lieve bezoekers van mijn blog,  Het is weer eens tijd voor inspiratie met de geweldige Sale-A-Bration items die op dit moment tot eind maart nog verkrijgbaar zijn bij een minimale order van €60,- Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset "So Hoppy Together", dit is een Level 1 item, klik hier voor meer informatie over de Sale-A-Bration. Dus bij een minimale order van €60,- kan je deze al in je bezit krijgen. Het is een stempelset in de geweldige nieuwe Cling vorm, dus een stempelset welke clear is, maar welke nu ook met de stickers erop blijft plakken aan je Clearblocks. Wat ik zo leuk vind is dat je deze set voor verschillende gelegenheden kan gebruiken en voor alle Leeftijden geschikt is. Dit kadootje was dan voor een prachtig 4 jarig jongetje, welke er super blij mee was. Ik heb er dit keer een leuke snoepverpakking van gemaakt...met jawel de bekende snoepkikkertjes (Wie is hier nou niet dol op -)..inclusief een Giftcard, zodat de jarige zelf ook nog een kado

Team Inky Bizz Mini-Blog-Hop-Ariana's-Keuze:Bloemen

Hai hai iedereen, welkom op mijn blog.  Je bent hier gestart of gekomen via mijn teamgenootje Jacqueline .  Dit keer was het mijn beurt om een onderwerp te kiezen voor onze maandelijkse Blog Hop van Team Inky Bizz.  Ik ben dol op Bloemen (maar ja wie niet eigenlijk) 😉, dus een onderwerp kiezen was voor mij niet zo moeilijk. Wel is het een uitdaging geworden om een kaart te maken die ook nog eens passend is bij het aankomende seizoen: de Herfst. Ik ben namelijk nooit zo van de wat donkere kleuren zoals jullie misschien in eerdere blogposten van mij hebben gemerkt. Voor mijn kaart heb ik de veelzijdige stempelset: Pop of Petal gekozen met de bijhorende pons om de bloemen makkelijk uit te ponsen. De bloemen heb ik eerst gestempeld op Shimmery White Cardstock en daarna ingekleurd met een aqua painter. Voor het inkleuren heb ik de kleuren Calipso Coral, Cajun Craze en Blackberry Bliss gebruikt. Iedere keer voorzichtig een laagje. In de aqua painter doe ik ook altijd heel weinig