Doorgaan naar hoofdcontent

Swaps #CreatieveKadootjes

Jeetje... het is alweer bijna 2 weken geleden dat ik zo'n ontzettend leuke en gezellige Workshopdag (18 augustus 2018) heb gehad bij mijn vriendin en teammaatje Yolande Greve in het zuiden van het land. 

Vooraf had Yolande gevraagd wie het leuk vond om te Swappen met elkaar. Ik hoor je denken...wat houd dat nou weer in? Eigenlijk is het heel simpel...je maakt iets creatiefs, dat kan een kaart zijn of een leuke verpakking voor thee, chocola of iets dergelijks. Als het maar Creatief is met het idee een ander te inspireren met je Swap. Dit maak je dan voor het aantal personen die aanwezig zijn. En van de ander krijg je dan ook wat leuks terug ( je ruilt als het ware).

Nu wisten we van tevoren dat er maar een paar mee deden met de Swaps, maar goed wat maakt het uit of er andere zijn die niet meedoen. Ik vind het gewoon al leuk om iemand anders te inspireren met wat ik maak. Dus ik heb gewoon voor iedereen wat gemaakt. 
Wel een werkje om 12 stuks te maken :)



Niet alleen ik heb wat gemaakt.....Maar ook mijn dochter Amy van 11 jaar vond het maar al te leuk om wat te maken voor de anderen.
Amy heeft ontzettend haar best gedaan....

Het eind resultaat: een boekenlegger
En tja dat werkt natuurlijk aanstekelijk, uiteindelijk zat de dochter (Katy) van mijn vriendin Josien hier ook heerlijk haar Swaps te maken. Heerlijk om zo gezamenlijk bezig te zijn :)
We hebben alle drie iets totaal anders gemaakt en dat is juist zo leuk aan het maken van Swaps.

En dan de Workshop dag zelf...wat een heerlijke ontspannen sfeer was er. Rond 8 uur zijn we vol bepakt met onze Swaps samen met mijn vriendinnen Janneke en Josien en haar dochter en mijn dochter vertrokken richting St. Odiliënberg in Limburg. Het was ff een stukkie rijden, maar goed als je samen met vriendinnen gaat dan is het natuurlijk altijd gezellig en voordat je het dan in de gaten hebt ben je alweer op de plaats van bestemming.

Onze Swaps werden ontzettend leuk ontvangen en ook hebben we erg leuke Swaps terug ontvangen.

En wat een leuke dingen hebben we geleerd met Vellum (ook wel bekend onder de Pergamano liefhebbers), maar ook een paar mooie inkt technieken beter onder de knie gekregen door de tips en tricks die we kregen.

De lunch was super lekker en goed verzorgd door Yolande (en Evi en Liliane... vriendinnen die hielpen met de Workshop dag) en in de middag hebben we nog een ontzettend leuk Home Deco project gemaakt. 


Links boven Liliane, links onder Evy en in het midden Yolande met de Home Deco projecten die we gingen maken

Kortom....we hebben genoten met elkaar. En het maken van de Swaps ...tja het was een flink werkje, omdat ik een soort schuif systeem had gemaakt en dat was ff goed bedenken hoe ik dit natuurlijk ging doen. Maar het was heerlijk om te zien hoe leuk men het vond en er door geïnspireerd werden. En daar doe je het voor....


Het Motto van Stampin'Up is niet voor niets:

Gebruikte materialen mijn Swap:
*Stempelset: In de Bloemetjes zetten
*Dies: Petals & More
*Cardstock: Whisper White, Island Indigo(retired, maar natuurlijk ook prima een ander kleur te gebruiken), Pear Pizzazz, Blushing Bride en Vellum
*Inkt: Jet Black Stazon
*Markers: Blushing Bride, Pear Pizzazz, Sahara Sand
*Whisper White 3/8"Classic Weave Ribbon

Gebruikte materialen van mijn dochters Swap:
*Stempelset: Pretty Kitty en Recht uit het hart
*Dies: Layering Circle, Layering Ovals
*Cardstock: Whisper White, Blushing Bride, Wisteria Wonder (Retired, maar Highland Heather is een goede vervanger hiervoor)

En natuurlijk basismateriaal zoals Stampin'Up Trimmer, Snail adhesive en tear&tape

Ik hoop dat je genoten hebt van mijn post, dit keer langer dan je waarschijnlijk van mij gewend bent.

Veel Liefs Ariana





Reacties

Populaire posts van deze blog

Leuke traktaties voor de Juffen en de Meesters

Wat een leuke en geinige set is de Playful Pals stempelset van Stampin'Up toch.... Amy had deze toen de voorjaarscatalogus uitkwam meteen uitgezocht... Mama...die vind ik leuk, met die set wil ik graag cadeautjes maken om uit te kunnen delen met mijn verjaardag in de klas.  Tja...wat doe je dan als moeder?? Luisteren naar je kind natuurlijk, want de Stampin'Up producten zijn dus zeker niet alleen voor Volwassenen. Maar ook zeer geschikt om met kinderen lekker saampjes te knutselen. Zo gezegd zo gedaan!!! Afgelopen maand heb ik hem dan besteld, zodat we op tijd waren voor haar verjaardag om alles af te hebben. Want tja 26 kinderen...Poehee...wat een klus, maar wel een hele leuke klus. Meer hierover zal ik mijn volgende blog schrijven. Maar ja...uitdeelcadeautjes voor de Kids...en de leraren dan?? Ook die worden natuurlijk getrakteerd met wat lekkers, want bij Amy op school is het de gewoonte dat ze langs de meesters en juffen van alle groepen gaan met een prachtige ver

Een "Kikker" kadootje voor een jarige job #inspiratieopzondag #Sale-A-Bration2019

Hai lieve bezoekers van mijn blog,  Het is weer eens tijd voor inspiratie met de geweldige Sale-A-Bration items die op dit moment tot eind maart nog verkrijgbaar zijn bij een minimale order van €60,- Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset "So Hoppy Together", dit is een Level 1 item, klik hier voor meer informatie over de Sale-A-Bration. Dus bij een minimale order van €60,- kan je deze al in je bezit krijgen. Het is een stempelset in de geweldige nieuwe Cling vorm, dus een stempelset welke clear is, maar welke nu ook met de stickers erop blijft plakken aan je Clearblocks. Wat ik zo leuk vind is dat je deze set voor verschillende gelegenheden kan gebruiken en voor alle Leeftijden geschikt is. Dit kadootje was dan voor een prachtig 4 jarig jongetje, welke er super blij mee was. Ik heb er dit keer een leuke snoepverpakking van gemaakt...met jawel de bekende snoepkikkertjes (Wie is hier nou niet dol op -)..inclusief een Giftcard, zodat de jarige zelf ook nog een kado

Team Inky Bizz Mini-Blog-Hop-Ariana's-Keuze:Bloemen

Hai hai iedereen, welkom op mijn blog.  Je bent hier gestart of gekomen via mijn teamgenootje Jacqueline .  Dit keer was het mijn beurt om een onderwerp te kiezen voor onze maandelijkse Blog Hop van Team Inky Bizz.  Ik ben dol op Bloemen (maar ja wie niet eigenlijk) 😉, dus een onderwerp kiezen was voor mij niet zo moeilijk. Wel is het een uitdaging geworden om een kaart te maken die ook nog eens passend is bij het aankomende seizoen: de Herfst. Ik ben namelijk nooit zo van de wat donkere kleuren zoals jullie misschien in eerdere blogposten van mij hebben gemerkt. Voor mijn kaart heb ik de veelzijdige stempelset: Pop of Petal gekozen met de bijhorende pons om de bloemen makkelijk uit te ponsen. De bloemen heb ik eerst gestempeld op Shimmery White Cardstock en daarna ingekleurd met een aqua painter. Voor het inkleuren heb ik de kleuren Calipso Coral, Cajun Craze en Blackberry Bliss gebruikt. Iedere keer voorzichtig een laagje. In de aqua painter doe ik ook altijd heel weinig