Doorgaan naar hoofdcontent

Kaartjes vol bloemen met Petal Promenade DSP #leuk-idee-met-dsp

Hai hai....ook nu kunnen jullie weer genieten van mooie creaties met 1 van de Designer Series Paper welke deze maand tot en met 31 juli in de actie zijn. Je zoekt 4 DSP pakketten uit, waarvan je er 1 gratis krijgt. Dus 4 halen= 3 betalen. 

Dit keer heb ik gekozen voor het prachtige Petal Promenade DSP dat zich perfect leent om snel erg mooie kaartjes te maken. Ik ben dus heerlijk aan de slag gegaan met het snijden van dit DSP, zodat ik deze kon verwerken voor mijn kaartjes.

Voor mijn kaartjes heb ik het papier hierboven als uitgangspunt genomen. Door de prachtige panelen los van elkaar te snijden heb je al gauw 9 simpele kaartjes bij elkaar. En ja....simpel om te maken was het zeker, maar daarom niet minder mooi!!!

Deze is wel 1 van mijn favorieten geworden, de tekst komt zo mooi naar voren op deze kaart:





Zoals je ziet kan je al snel en simpel prachtige kaarten maken met dit DSP, maar is het ook goed te combineren met ander DSP. Zoals die van de Wood Textures....hoe leuk is dat!!


Verder heb ik ook 2 andere prachtige dsp vellen uit deze serie gebruikt. Hier heb ik wederom niet teveel verder aan toegevoegd. Zo heb je al gauw prachtige kaarten bij elkaar, welke snel te maken zijn.
Ik hoop dat ik jullie voldoende inspiratie heb gegeven met de mogelijkheden van dit DSP. Zelf ben ik er helemaal weg van, juist door de prachtige maar simpele kaarten die je er mee kan maken.


Veel Liefs, Ariana

Gebruikte materialen:

  • Petal Promenade DSP
  • Wood Textures DSP
  • Very Vanilla Thick Cardstock (voor de basis van de kaarten)
  • Fresh Fig, Tranquil Tide, Blushing Bride  en Grapefruit Grove Cardstock
  • Stitched Labels Framelits
  • Stempelset: "De Mooiste Momenten"
  • Stempelset: "Bloemen zeggen meer"
  • Rhinestone Basic Jewels
  • Sequins die ik nog had liggen
  • Stampin'Up Trimmer
  • Snail Adhesive

Eerst volgende (Mee)-besteldag:
Zondag 22 juli

Reacties

Populaire posts van deze blog

Leuke traktaties voor de Juffen en de Meesters

Wat een leuke en geinige set is de Playful Pals stempelset van Stampin'Up toch.... Amy had deze toen de voorjaarscatalogus uitkwam meteen uitgezocht... Mama...die vind ik leuk, met die set wil ik graag cadeautjes maken om uit te kunnen delen met mijn verjaardag in de klas.  Tja...wat doe je dan als moeder?? Luisteren naar je kind natuurlijk, want de Stampin'Up producten zijn dus zeker niet alleen voor Volwassenen. Maar ook zeer geschikt om met kinderen lekker saampjes te knutselen. Zo gezegd zo gedaan!!! Afgelopen maand heb ik hem dan besteld, zodat we op tijd waren voor haar verjaardag om alles af te hebben. Want tja 26 kinderen...Poehee...wat een klus, maar wel een hele leuke klus. Meer hierover zal ik mijn volgende blog schrijven. Maar ja...uitdeelcadeautjes voor de Kids...en de leraren dan?? Ook die worden natuurlijk getrakteerd met wat lekkers, want bij Amy op school is het de gewoonte dat ze langs de meesters en juffen van alle groepen gaan met een prachtige ver

Team Inky Bizz Mini-Blog-Hop-Ariana's-Keuze:Bloemen

Hai hai iedereen, welkom op mijn blog.  Je bent hier gestart of gekomen via mijn teamgenootje Jacqueline .  Dit keer was het mijn beurt om een onderwerp te kiezen voor onze maandelijkse Blog Hop van Team Inky Bizz.  Ik ben dol op Bloemen (maar ja wie niet eigenlijk) 😉, dus een onderwerp kiezen was voor mij niet zo moeilijk. Wel is het een uitdaging geworden om een kaart te maken die ook nog eens passend is bij het aankomende seizoen: de Herfst. Ik ben namelijk nooit zo van de wat donkere kleuren zoals jullie misschien in eerdere blogposten van mij hebben gemerkt. Voor mijn kaart heb ik de veelzijdige stempelset: Pop of Petal gekozen met de bijhorende pons om de bloemen makkelijk uit te ponsen. De bloemen heb ik eerst gestempeld op Shimmery White Cardstock en daarna ingekleurd met een aqua painter. Voor het inkleuren heb ik de kleuren Calipso Coral, Cajun Craze en Blackberry Bliss gebruikt. Iedere keer voorzichtig een laagje. In de aqua painter doe ik ook altijd heel weinig

Een "Kikker" kadootje voor een jarige job #inspiratieopzondag #Sale-A-Bration2019

Hai lieve bezoekers van mijn blog,  Het is weer eens tijd voor inspiratie met de geweldige Sale-A-Bration items die op dit moment tot eind maart nog verkrijgbaar zijn bij een minimale order van €60,- Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset "So Hoppy Together", dit is een Level 1 item, klik hier voor meer informatie over de Sale-A-Bration. Dus bij een minimale order van €60,- kan je deze al in je bezit krijgen. Het is een stempelset in de geweldige nieuwe Cling vorm, dus een stempelset welke clear is, maar welke nu ook met de stickers erop blijft plakken aan je Clearblocks. Wat ik zo leuk vind is dat je deze set voor verschillende gelegenheden kan gebruiken en voor alle Leeftijden geschikt is. Dit kadootje was dan voor een prachtig 4 jarig jongetje, welke er super blij mee was. Ik heb er dit keer een leuke snoepverpakking van gemaakt...met jawel de bekende snoepkikkertjes (Wie is hier nou niet dol op -)..inclusief een Giftcard, zodat de jarige zelf ook nog een kado