Doorgaan naar hoofdcontent

Cards in a box #leuk-idee-met-dsp

Gezien Stampin' Up een erg leuke actie heeft deze maand heb ik besloten om jullie te voorzien van inspiratie door verschillende projectjes te maken met het Designer Series Paper oftewel DSP van Stampin'Up, want tja......wat kan je nou precies allemaal met het DSP?? Nou....heel erg veel!!

In de gehele maand Juli zijn er verschillende DSP in de actie 4 halen = 3 betalen

En juist met deze DSP zou ik jullie willen inspireren met verschillende creaties, dus hou mijn blog in de gaten....


Ik heb dit keer gekozen om met het DSP Garden Impressions aan de gang te gaan.

Van dit prachtige DSP heb ik een doosje (box) gemaakt, waar je tevens bijpassende kaarten in kan bewaren. Zo heb je meteen een voorraad kaarten die je ook nog eens in een prachtig doosje kan bewaren...hoe leuk is dat!!


Deze Garden Impressions DSP wordt geleverd in de maat 6 x 6 inch (15.24 x 15,24 cm). Elk blaadje is dubbelzijdig bedrukt met aan elke zijde een andere print. En van elke print zitten 4 blaadjes in een pak. Dus meer dan genoeg om hele leuke projectjes mee te maken. En wat nog eens erg leuk is...op het DSP zit een sticker op de verpakking waar ook nog eens vermeld staat welke kleuren inkt gebruikt zijn en dus super goed werken bij dit DSP. Stampin'Up probeert hun producten zoveel mogelijk op elkaar aan te laten sluiten, dat vind ik zelf zo geweldig aan Stampin'Up!!


Ik was meteen opslag verliefd op dit DSP, zulke mooie heldere kleuren die ze hebben gebruikt en het past ook nog eens goed bij de prachtige Nederlandse set "Bloemen zeggen meer"



Zou je het ook leuk vinden om eens zo'n doosje/kaartenbox te maken? 

Neem dan contact met mij op via de mail of gsm om een afspraak te maken waarbij we er meteen 1 samen kunnen maken:
ariana.arts.and.crafts@gmail.com
06-15689076 


Gebruikte materialen:
  • DSP Garden Impressions
  • Whisper White Cardstock 12 x 12 inch (30 x 30 cm)
  • Whisper White Cardstock A4
  • Stempelset "Bloemen zeggen meer"
  • Inkpad: Calipso Coral, Melon Mambo, Powder Pink, Pacific Point, Night of Navy, Emerald Envy (helaas uit het assortiment In Color 2016-2018)...natuurlijk kan je ook de nieuwe kleur groen Shaded Pruce hiervoor gebruiken die hier prachtig bij past.
  • Melon Mambo Cardstock
  • Whisper White lint/ribbon (helaas uit het assortiment, maar je kan ook bijvoorbeeld het lint Petal Pink en Shaded Pruce uit de Metallic Ribbon Combo Pack hiervoor gebruiken)
  • Stempelset "Een boeket vol goede wensen" voor het sentiment op het doosje
  • Stitched Framelits
  • Layering Squares Framelits Dies
Hier vind je alle DSP die meedoen aan de actie

Veel Liefs,
Ariana 





Reacties

Populaire posts van deze blog

Leuke traktaties voor de Juffen en de Meesters

Wat een leuke en geinige set is de Playful Pals stempelset van Stampin'Up toch.... Amy had deze toen de voorjaarscatalogus uitkwam meteen uitgezocht... Mama...die vind ik leuk, met die set wil ik graag cadeautjes maken om uit te kunnen delen met mijn verjaardag in de klas.  Tja...wat doe je dan als moeder?? Luisteren naar je kind natuurlijk, want de Stampin'Up producten zijn dus zeker niet alleen voor Volwassenen. Maar ook zeer geschikt om met kinderen lekker saampjes te knutselen. Zo gezegd zo gedaan!!! Afgelopen maand heb ik hem dan besteld, zodat we op tijd waren voor haar verjaardag om alles af te hebben. Want tja 26 kinderen...Poehee...wat een klus, maar wel een hele leuke klus. Meer hierover zal ik mijn volgende blog schrijven. Maar ja...uitdeelcadeautjes voor de Kids...en de leraren dan?? Ook die worden natuurlijk getrakteerd met wat lekkers, want bij Amy op school is het de gewoonte dat ze langs de meesters en juffen van alle groepen gaan met een prachtige ver

Team Inky Bizz Mini-Blog-Hop-Ariana's-Keuze:Bloemen

Hai hai iedereen, welkom op mijn blog.  Je bent hier gestart of gekomen via mijn teamgenootje Jacqueline .  Dit keer was het mijn beurt om een onderwerp te kiezen voor onze maandelijkse Blog Hop van Team Inky Bizz.  Ik ben dol op Bloemen (maar ja wie niet eigenlijk) 😉, dus een onderwerp kiezen was voor mij niet zo moeilijk. Wel is het een uitdaging geworden om een kaart te maken die ook nog eens passend is bij het aankomende seizoen: de Herfst. Ik ben namelijk nooit zo van de wat donkere kleuren zoals jullie misschien in eerdere blogposten van mij hebben gemerkt. Voor mijn kaart heb ik de veelzijdige stempelset: Pop of Petal gekozen met de bijhorende pons om de bloemen makkelijk uit te ponsen. De bloemen heb ik eerst gestempeld op Shimmery White Cardstock en daarna ingekleurd met een aqua painter. Voor het inkleuren heb ik de kleuren Calipso Coral, Cajun Craze en Blackberry Bliss gebruikt. Iedere keer voorzichtig een laagje. In de aqua painter doe ik ook altijd heel weinig

Een "Kikker" kadootje voor een jarige job #inspiratieopzondag #Sale-A-Bration2019

Hai lieve bezoekers van mijn blog,  Het is weer eens tijd voor inspiratie met de geweldige Sale-A-Bration items die op dit moment tot eind maart nog verkrijgbaar zijn bij een minimale order van €60,- Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset "So Hoppy Together", dit is een Level 1 item, klik hier voor meer informatie over de Sale-A-Bration. Dus bij een minimale order van €60,- kan je deze al in je bezit krijgen. Het is een stempelset in de geweldige nieuwe Cling vorm, dus een stempelset welke clear is, maar welke nu ook met de stickers erop blijft plakken aan je Clearblocks. Wat ik zo leuk vind is dat je deze set voor verschillende gelegenheden kan gebruiken en voor alle Leeftijden geschikt is. Dit kadootje was dan voor een prachtig 4 jarig jongetje, welke er super blij mee was. Ik heb er dit keer een leuke snoepverpakking van gemaakt...met jawel de bekende snoepkikkertjes (Wie is hier nou niet dol op -)..inclusief een Giftcard, zodat de jarige zelf ook nog een kado